Klachten

Klachten

Klachten

Bent u ontevreden over onze producten of service? Neem dan schriftelijk, telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice.

Procedure

Uiterlijk binnen 3 werkdagen nemen we contact met u op. In de meeste gevallen direct met een passende oplossing. Kunnen we het probleem niet binnen 3 dagen voor u oplossen, dan ontvangt u in ieder geval een bevestiging dat we uw klacht in behandeling hebben genomen. We zullen dan uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

Niet tevreden met het antwoord?

Bent u niet tevreden met het antwoord dat u van onze klantenservice heeft gekregen? Stuur dan een email naar [email protected]. Onze Team Manager Klantenservice zal dan persoonlijk, binnen de termijn van 14 dagen, samen met u werken aan een passende oplossing.

Als we er samen echt niet uit komen

Bent u van mening dat we uw klacht niet naar wens hebben opgelost? Dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie behandeld klachten over bedrijven die zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Voor meer informatie kunt u kijken op de website www.degeschillencommissie.nl.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Welkom bij

De producten op onze website zijn alleen geschikt voor volwassenen. Om gebruik te maken van onze website dient u 18 jaar of ouder te zijn.


Bent u 18 jaar of ouder?

Ja Nee