Klantenservice

De klantenservice van Rookwinkel.nl is er om u te helpen. Om het juiste antwoord op uw vraag of probleem te geven kunt u onderstaand uw keuze.

Neem contact met ons op

Onze klantenservice staat op werkdagen van 9:00 tot 18:00 voor u klaar

 

Bel gratis 0800 8108
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00

 

Mail naar [email protected]
Ontvang een antwoord op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00

 

Vul het contactformulier in
Vraag over een bestelling? Vermeld uw bestelnummer

 

Bezoek onze winkels
Zeven dagen per week geopend in Breda en Den Haag

 

WhatsApp naar 06 4416 4416
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00

Vind zelf het antwoord op uw vraag

Dit zijn de meest gestelde vragen aan onze klantenservice

 

Bezorging

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België boven de €50,- zijn gratis. Voor Nederlandse bestellingen onder de €50,- zijn de verzendkosten €1,75,-. Bekijk de pagina 'Verzendkosten' voor de overige verzendkosten.

Als uw bestelling is ingepakt, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Zo kunt u zien waar het pakket zich bevindt, en wat het verwachte moment is waarop uw pakket zal worden aangeboden door PostNL.

Op werkdagen worden alle bestellingen die voor 22:00 uur zijn afgerond dezelfde dag verzonden. Bij elk product staat aangegeven of het momenteel op voorraad is. Indien de daadwerkelijke voorraad afwijkt van de op de website aangegeven voorraad, zullen wij contact met u opnemen. We zullen dan kijken naar een gepaste oplossing, zodat u zo snel mogelijk van uw elektrische sigaret kunt genieten.

U kunt er voor kiezen om uw pakket in de avond (tussen 18:00 - 22:00) te laten leveren. Daarnaast hebt u de mogelijkheid om te kiezen voor een dag die u het beste uitkomt. Let wel, indien u kiest voor de betaalmethode 'overboeking' zal uw bestelling pas verstuurd worden zodra wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen. Dit kan, afhankelijk van uw bank, één tot twee dagen duren. Houd hier dus rekening mee bij het kiezen van uw bezorgmoment.

Alle bestellingen worden verstuurd door PostNL. Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten gesorteerd. Dit betekent dat als u op vrijdag na 22:00 uur een bestelling plaatst, deze op maandag verzonden zal worden. Houd er rekening mee dat er op 25 en 26 december en op 1 januari geen pakketten worden ingepakt. Uw pakket wordt de eerstvolgende werkdag ingepakt en verzonden.

Het kan met de feestdagen erg druk zijn bij PostNL. Rookwinkel is afhankelijk van PostNL, en kan helaas niets doen aan een eventuele vertraging die bij PostNL ontstaat. Houd hier rekening mee en bestel uw pakketje op tijd!

Met rembours kunt u het totale orderbedrag contant aan de deur afrekenen met de postbode.

In verband met de hoge kosten van een remboursverzending is dit alleen mogelijk bij een bestelling boven de € 40,-. De kosten van een remboursverzending bedragen € 8,50,-. Indien de remboursbestelling wordt geweigerd of niet wordt opgehaald, dan worden deze kosten bij u in rekening gebracht.

 

Bestelling

Alle bestellingen die zijn geplaatst en afgerond voor 22:00 uur, worden dezelfde dag door ons verzonden (tenzij door u anders aangegeven op de betaalpagina). In de meeste gevallen worden bestellingen na één tot twee werkdagen door PostNL bij u aangeboden. Afhankelijk van eventuele drukte bij PostNL, kan het helaas ook wat langer duren. PostNL heeft wettelijk gezien een termijn van vijf werkdagen om uw bestelling bij u aan te bieden. Is deze termijn verstreken? Dan vragen we u om contact op te nemen met de klantenservice.

Houd er rekening mee dat het met de feestdagen erg druk is bij PostNL. Rookwinkel is afhankelijk van PostNL, en kan helaas niets doen aan een eventuele vertraging die bij PostNL ontstaat. Houd hier rekening mee en bestel uw pakketje op tijd!

Hebt u producten gevonden die u wilt hebben? Dan kunt u het product met de knop “in winkelwagen” aan uw winkelwagentje toevoegen. Bij veel producten, zoals startersets en e-liquids, kunt u kiezen voor de kleur, het formaat en andere opties. Kies deze opties altijd van boven naar beneden, zodat u zeker weet dat u niets overslaat. Bekijk de pagina 'Bestellen' voor een compleet besteloverzicht.

Heeft u een product gevonden maar is het momenteel niet op voorraad? U kunt zich in dit geval op de productpagina opgeven voor een melding per e-mail zodra het product weer op voorraad is.

Ook kunt u contact opnemen met de klantenservice, zij zullen u op de hoogte stellen zodra het product weer op voorraad is.

In uw Rookwinkel-account kunt u de status van uw bestellingen inzien. Deze statussen zijn als volgt ingedeeld:

  • Processing: Uw bestelling wordt verwerkt.
  • Pick & Pack: Onze inpakkers maken uw bestelling compleet.
  • Complete: Uw bestelling is door ons verstuurd.
  • Pending: Wachtende, dit kan komen door een mislukte of een nog te ontvangen betaling.
  • Cancelled: Dit komt voor als er geen betaling aan uw bestelling is gekoppeld.

Als uw bestelling is ingepakt, ontvangt u een e-mail met de PostNL Track & Trace code. Met deze code kunt u zien waar uw pakket zich bevindt, en wat het verwachte bezorgmoment is.

Ontbreekt er iets in uw bestelling? Neem even contact op met onze klantenservice zodat we dit samen kunnen oplossen. Houd altijd uw bestelnummer bij de hand voor een vlotte afhandeling.

Heeft u zich bedacht en wilt u een bestelling annuleren of uitstellen? In dat geval kunt u even contact opnemen met onze klantenservice. Zorg dat u altijd uw bestelnummer bij de hand heeft voor een vlotte afhandeling.

 

Betalen

Wij werken samen met bedrijven die uw aankoop en veiligheid garanderen. Bekijk voor meer informatie de pagina 'Betalen'.

iDeal
Heeft u een bestelling met iDeal geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen? Controleer of het geld van uw rekening is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven is dan is de betaling niet gelukt. We raden u aan om in dit geval uw bestelling opnieuw te plaatsen. Indien er wel geld is afgeschreven, maar u heeft nog geen orderbevestiging van ons ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Overboeking
Indien u een betaling middels een overboeking/overschrijving heeft betaald dan kan het 1 tot 2 dagen duren voordat we uw betaling heben ontvangen. Hierdoor kan het langer duren voordat u een orderbevestiging van ons ontvangt.

Klarna (achteraf betalen)
Wanneer u voor achteraf betalen komt het wel eens voor dat Klarna een betaling niet direct doorzet. Dit kan komen door bijvoorbeeld onjuiste informatie. We raden u in dit geval aan om contact op te nemen met de 'Klantenservice van Klarna'.

Paypal
Een betaling gedaan met Paypal kan soms door Paypal niet direct worden doorgezet. Wij kunnen niet inzien wat hiervan de reden is. U kunt dit bekijken in uw Paypal account of contact opnemen met de 'Paypal Klantenservice'.

Een terugbetaling vindt plaats indien u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Het termijn van een terugbetaling bedraagt wettelijk maximaal 14 dagen nadat u, in overeenstemming met onze klantenservice, heeft aangegeven een product te willen retourneren.

U kunt met de betaalmethode 'Klarna' uw bestelling achteraf binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst betalen.

Betalen via deze methode is uitsluitend mogelijk bij een minimaal bestelbedrag van €15,-.

 

Retour

U kunt een product aan Rookwinkel retourneren wanneer er sprake is van:

    • Herroepingsrecht (zichttermijn);
    • Een door Rookwinkel verkeerd geleverd product;
    • Een defect bij ontvangst van het product;
    • Een reparatie of vervanging onder geldende garantievoorwaarden.

In alle gevallen voor een retour dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder met uw retour.

Om producten te retourneren dient u altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice of langs te gaan bij een van onze winkels. U kunt het product dan in de winkel afgeven of u ontvangt van onze klantenservice per mail het retourformulier om het per post op te sturen.

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen stellen wij u hiervan op de hoogte. Afhankelijk van de reden van het retour zal onze klantenservice binnen enkele dagen contact met u opnemen om de retourzending af te ronden.

U kunt uw retour afgeven bij een van onze winkels in Breda en Den Haag of opsturen naar ons magazijn in Rijen. U dient altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens u een retourzending opstuurt. Het adres voor het opsturen van een retourzending is:
Europalaan 22
5121 DJ te Rijen

Een terugbetaling vindt plaats indien u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Het termijn van een terugbetaling bedraagt wettelijk maximaal 14 dagen nadat u, in overeenstemming met onze klantenservice, heeft aangegeven een product te willen retourneren.

 

Garantie

Met uitzondering van de benoemde punten op de pagina 'Garantie', zoals batterijen (3 maanden), e-liquids (geen), clearomizers en atomizers (geen), krijgt u op alle producten 12 maanden garantie.

Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekent dat u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, uw aankoop kunt ontbinden. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden op de pagina 'retourneren'.

Indien u producten wilt retourneren die u in onze winkel in Breda of Den Haag heeft gekocht dient u het aankoopbewijs aan te kunnen tonen. Zonder een aankoopbewijs is het moeilijk vast te stellen of het een product van Rookwinkel.nl betreft.

Bent u ontevreden over onze producten of service? Neem dan schriftelijk, telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice.
Bekijk voor meer informatie onze pagina 'Klachten'.

Mijn account

Zodra u inlogt op Rookwinkel.nl kunt u in uw account een overzicht van uw voorgaande bestellingen bekijken. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een eerdere bestelling nogmaals te bestellen, dat scheelt u weer tijd.

Wanneer u regelmatig een bestelling wilt plaatsen, is het aanmaken van een account erg handig. Bij het afrekenen hoeft u bijvoorbeeld niet elke keer uw adresgegevens opnieuw in te vullen; dit doet het systeem voor u. Bekijk voor meer informatie op de pagina 'Account'.

Met uw account kunt u diverse adressen opslaan, zodat u eenvoudig kunt selecteren waar u uw bestelling wilt laten bezorgen. Dit kan handig zijn als u een bestelling plaatst voor bijvoorbeeld familieleden of vrienden, of wanneer u uw bestelling op uw werk wilt ontvangen. Bekijk voor meer informatie op de pagina 'Account'.

Het kan voorkomen dat u uw wachtwoord bent vergeten. Geen probleem! Ga naar 'Wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres van uw Rookwinkel-account in. U ontvangt dan een e-mail met uw wachtwoord.

 

Winkels

In onze winkels helpen we u graag met het vinden van een geschikte e-sigaret en geven we u graag uitleg over onze producten. U kunt alle producten in het echt bekijken, en e-liquids proeven. Zo weet u zeker dat u een smaak koopt die bij u past.

U kunt producten in onze winkels reserveren zodat u zeker weet dat ze op voorraad zijn. Door even contact op te nemen met onze klantenservice zorgen wij dat de producten klaarliggen zodra u de winkel bezoekt. U kunt de producten dan in de winkel betalen.

Onze winkels in het centrum van Breda en Den Haag zijn 7 dagen per week geopend. Bekijk onze pagina 'Winkels' voor alle openingstijden en parkeergelegenheden.

Ben jij een echte damper?! Bekijk onze vacatures en ontdek of we op zoek zijn naar jou. Ga naar 'Vacatures'.

 

Over ons

ROQZ Vaping Supplies B.V.
Europalaan 22
5121 DJ Rijen
KvK: 57379254
BTW: NL8525.54.849.B01

Heeft u vragen over Elektrisch Roken?

Bezoek dan onze pagina 'Over E-roken' voor uitgebreide informatie

Lees alles over de e-sigaret, e-liquids, elektrisch roken en meer.

Over E-roken